Szolgáltatásaim

Szolgáltatási területeim a teljesség igénye nélkül:

1) irodai adminisztráció

Általános adminisztratív feladatok:

- partner nyilvántartások kezelése
- megrendelések kezelése, árajánlat készítése
- építőipari e-naplók vezetése
- leltár, raktárkezelés
- adatrögzítés
- irodaszer beszerzés

Pénzügy:

- számlázás
- teljesítésigazolások és szerződések
- banki kiegyenlítések vezetése, banki utalások
- könyvelési anyag összekészítése, könyvelővel való együttműködés
- táblázatok, kimutatások készítése
- bevételi-kiadási nyilvántartások vezetése
- hitel-ügyintézéshez szükséges dokumentációk előkészítése, beszerzése

Asszisztensi feladatok:

- email-ek, naptár kezelése
- szervezési feladatok (céges vacsorák, csapatépítők …stb.)

HR:

- munkaszerződések, szabadságok, jelenléti ívek vezetése
- munkaruhák beszerzése
- munkavédelmi feladatok

2) lakossági szolgáltatások

- vállalom költözés / székhely, telephely módosítás esetén a teljes közmű átírási / módosítási ügyintézéséket
- nagycsaládos gázártámogatás leadása
- egyéb általános ügyintézési feladatok, amihez a napi rutin mellett már nincs idő
- rendezvények leszervezése


Munkámmal online tudlak segíteni, de ha úgy érzed, szükséged van két hetente, havonta egy személyes megbeszélésre, annak sincs semmi akadálya.

Melinda, virtuális, asszisztens, asszisztencia, virtuális asszisztens, vállalkozás, támogató, vállalkozástámogató, melindassist

Ez az oldal cookie-kat használ, hogy javítsa a webhely teljesítményét, és személyre szabott élményt nyújtson. A cookie-k olyan kis adatfájlok, amelyeket a böngészőjében tárolunk, hogy az oldal megjegyezze a beállításait és preferenciáit. Bővebben: Adatkezelési tájékoztató